sunnuntai 13. toukokuuta 2018

Mikäs tyyppi sitä ollaankaan?

Tiesin jo ennestään oman luonnetyyppini, mutta tein tämän silti. Jos huvittaa, niin voit tehdä tämän pienen luonnetestin täällä. Valitse kuuteen kysymykseen jokin vastausvaihtoehdoista a-d, eli se, joka kuvaa sinua parhaiten. Testin lopusta näet millaisen tuloksen testi sinun luonnetyypistäsi antaa:) Omani kuvaa minua melko hyvin. Jonkun luonne voi myös olla sekoitus useampaa luonnetyyppiä.


Hauskoja hetkiä luonne-asian äärellä!
Ja mukavaa äitienpäivää:)

Ai, mikä minä olin? No, se jonka tuottaa tulokseksi vastaukset kirjaimella B:)

8 kommenttia:

  1. Hyvää äitienpäivää myös sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Anneli:) Kivaa kun tuli oikein hellepäiväkin!

      Poista
  2. Minulla oli B:tä ja D:tä. Mukavaa äitienpäivää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli mullakin just nuo molemmat silloin kun nuorena testasin:) Nyt tuntui nuo pelkät b-vastaukset sopivan paremmin, mutta tunnistan kyllä itsessäni sen d:n vaikutuksen nykyäänkin.

      Poista
  3. Minulla oli monia vaihtoehtoja a, b, c. Olen siis varmaan monipuolinen 😊

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin se varmasti on:) Mielenkiintoinen yhdistelmä:)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Joskus nuorena kun tein jonkun tällaisen testin, oli minulla siinä rutkasti mukana tätä myös:) Nyt näillä kysymyksillä tulos oli tämä.

      Poista